Brojač posjeta
16001
music
About me

Zovem se Arijana. Rođena sam 19. listopada 2003. godine u Rijeci, u Hrvatskoj, gdje živim i sada, a na internetu se najčešće pojavljujem pod nazivom Goth_Fairy_.
Tko sam ja?
Za neke sam ekscentrik u crnom, za neke uobičajena i vrlo prijatna osoba. Ja sama sebe identificiram kao pripadnika gotičke subkulture, vještog sanjara (kao što kaže H. P. Lovecraft u Sanjanom pohodu na nepoznati Kadath), još donekle neiskusnog pisca i donekle iskusnog čitatelja.
Većinu vremena provodim strastveno učeći, jer edukacija uistinu jest jedna od mojih najvećih strasti, čitajući neku knjigu, stresno pišući vlastitu knjigu ili poeziju ili jednostavno filozofirajući. Osim toga, često gledam filmove iz 1. pol. 20. st., anime ili se bavim svojom kolekcijom Winx lutaka.
Volim jesen, povijest, Hrvatski jezik i književnost, fantaziju, horror, glazbu itd..
Ako me želite bolje upoznati, slobodno potrošite malo dragocjenog vremena na moj tematski šaren blog.
Instagram
@BookOfWinx
Blog
subota, siječanj 28, 2017

Smatram da većina vas zna koji je danas dan. Za mene je ovo jedan od najvažnijih dana u godini, jer na današnji dan se prvi put na televiziji pojavila crtana emisija koja mi je promijenila život, izvukla me iz tisuću ponora. Da budem konkretnija, na današnji su se dan prvi put svijetu pokazale vile pod nazivom Winx Club. Moju ljubav prema winx Clubu ništa ne može nadmašiti. Kada sam prvi put ugledala ove predivne vile kojima toliko dugujem, bilo mi je možda četiri godine i gledala sam Winx na kompjuteru. S vremenom su se Winx pojavile na televiziji. Nedugo zatim zaljubila sam se u vile, magiju i sve što je s tim u žanru. Tu mi se otvorila imaginacija. Winx su otkrile moj dar za pisanje pjesama i priča i pomogle mi da izađe na vdijelo. Sada kada više nemam niti jedne prave prijateljice osim sestrične i kada su svi moji drugari i drugarice iz škole prestali voljeti Winx i napustili me, ja ih i dalje volim i kunem se da ću ih cijelim svojim srcem voljeti do smrti.

Dakle, danas je 13. godišnjica Winx Cluba. Prije 13 godina Winx se po prvi put pojavio na talijanskoj televiziji. Znam da možda fantaziram i zvučim vrlo dramatično, ali Winx usitinu jest središte mojega razmišljanja. Sve što jesam i sve čem use nadam potaknuo je Winx. Vi koji me duže vrijeme pratite na blogu, ili me moža i poznajete (ne znam ja tko ovo sad čita) znate da sam kroz život imala razne faze. To je bio moj poprilično ubrzani razvoj. Kroz sve to i puno više vodile su me Winx. Pišem jer mi Winx daje snagu, učim i trudim se jer mi Winx daje snagu, razmišljam o svim mukotrpnim stvarima i mozgam o njima iak oto drugi izbjegavaju samo zato jer mi Winx za to daju snagu. One su za mene nekakva vrsta božanstva, iako je magija vila puno jača od ikakvog božanstva. To što one predstavljaju nezamijenjivo je. Svi se čude kada ja, kao gothičarka i ljubiteljica horora i strave, kažem da mi je Winx središte života. Međutim, te osobe su vrlo prazne i ne razumiju što je Winx uistinu. To je magija. Winx se možda svijetu predstavlja u obliku crtića, ali onaj tko želi u Winxu može pronaći puno više od toga. Ima puno emisija i knjiga koje to nekomu mogu biti. Meni je, recimo, Egzorcist kao knjiga i film isto puno više od obične pričice. Ali Wnx je i više od toga, jer bez Winxa nikada ne bih niti otkrila Egzorcista. bez Winxa bila bih ništa. Bila bih izgubljena baš poput 1/3 svijeta.

Sigurna sam da nisam jedina, odnosno znam 100% da nisam jedina, te da nas ima mnogo tu kojima je Winx praktički spasio život. Inače nemam ni sa kime razgovarati osim sa sestričnom i s mamom pa nisam u mogućnosti iznijeti i izraziti svoju ljubav prema Winxu. Valja zato i vodim ovaj blog. I upravo zato sada ovaj dio psota odvajam, na ovaj divan dan, kako bih vama objasnila svoju ljubav prema šest divnih vila. Slobodno izrecite svoju ljubav prema winxu u komentarima. Znatiželjna sam oko toga kako je winx drugima pomogao kroz život. Meni su Winx, dakle, ovim redoslijedom izgradile osobnost:

-2007.-gledam Winx na kompjuteru, ali ništa ne razumijem-kasniej te godine Winx se pojavljuje na televiziji na hrvatskome jeziku-zaljubljujem se u crtić i ne mogu preživjeti niti jedan dan bez njega

-2010.-krećem u školu-uočavam da drugi vole Winx, ali nisu zaintrigirani za vile, magiju i čarobnjaštvo poput mene

-2011.-počinjem pisati dječje pričice-kupujem prvu Winx lutku (Stella u Believixu)

-2013.-svjesnija sam o tome što su vile-otvaram blog i upoznajem divne ljude

-2014.-gubim se u masi-zaboravljam želju i potrebu za gotičkim načinom života-proučavam mitologiju (Winx i Kuća boga Anubisa su mi bile poticaj)

-2015.-postajem emo-ponovno sam luda za Winxom-započinjem ozbuljnije proučavati mitologiju, a to uključuje i tamnu stranu mitologije (egzorcizam, demonologija, crna magija)-gubim se u svemu tome i postajem nevjerojatno pesimistična-Winx me zajedno s nekim drugim pomagačima izbavljuju iz moje tame i pomažu otkriti moju skrivenumoć>pisanje

-2016.-ponovno otkrivam gotiku-postajem kolekcionar Winx lutaka-ozbiljno počinjem pisati horor knjige i pjesme (po vlastitoj potrebi)-odlučujem neprestano učiti kako bih si osigurala uspiješan život-ponovno se zaljubljujem u povijest

Bil oje to nekako tako, iako se u međuvremenu puno više stvari dogodilo. Tko zna, možda jednog dana budete čitali moju autobiografiju i u njemu pronađete puno skrivenih spominjanja winxa, skrivenih i konkretnih.

Zaključit ću ovu raspravu jednostavnom izjavom da mi je winx ispunio život te da bez njega ne bih mogla niti približno normalno živjeti. Sve što volim i cijenim proizašlo je iz Winxa. Mitologija, paranormalno, anime, čitanje i pisanje, moja neobična vjera, želja za učenjem, goth život i sve ostalo. Često znam reći da sam zahvalna za odgoj mojih roditelja, ali da nisu niti oni sve sami obavili. Winx su i njima puno pomogle, iako oni to možda ne znaju. I zato, neka Winx vječno sjaji među svim drugim zvijezdama u svemiru i neka još uvijek vodi mene i mnoge druge duše prema pravom putu.

Današnji je post o Winx Nickelodeon specijalima.

Dakle, što su uopće Winx specijali? Prvo ću razjasniti razlog njihova postanka. Između druge i treće sezone u stvaranje Winxa umiješao se Nickelodeon zajedno sa SADom. Winx do tada publici u SADu nije uopće bio predstavljen. Kako bi proces bio ubrzan, koliko ja znam, stvoreni su ovi specijali kojima je namjera bila bila upoznati buduće Winxere u Americi sa naših šest vila. Iz nekog razloga nisu htjeli jednostavno prikazati prvu i drugu sezonu u cjelosti pa su ih skratili u četiri poduže epizode, poprilično skraćene.

Sada sam vam već rekla, ali ponovit ću, tih specijala ima ukupno četiri. U prosjeku traju po 45 minuta, minutu više ili manje. Prve tri epizode su posvećene prvoj sezoni, a u četvrtu je strpana cijela druga sezona.

Opći dojam...

Moj opći dojam je...dosta neodlučan. Ne mogu reći da nisam uživala gledajući te posebne epizode, ali definitivno nisu dobre kao originali. Naravno, u barem 80% slučajeva originali su bolji od prerađenih serija ili filmova, a to nije izuzetak niti kod Winxa. Imam nekoliko zamjeraka koje ću sada istaknuti i objasniti. Prvo je to da su promijenili izgled Stellina prstena Solarije i to mi se nikako ne sviđa. ,,Proljepšali,, su ga, a time i poprilično uništili. Oduvijek je bio vrlo jednostavan, a oni su ga iz te jednostavno prenijeli u rokoko i to mi se ne dopada. Nadalje dolazim do činjenice da je sve poprilično teatralnije od Rainbowog Winxa općenito. Ističem Bloomino ponašanje od druge epizode. Sve je prikazano tako dramatično i tragično! Svaka sitnica načinjena je velikim problemom. Primjer: kada je Bloom saznala da je posvojena. Da, istina je da ju je to i u originalu jako pogodilo i imala je potrebu saznati istinu o svojim roditeljima, ali u Nickovim specijalima od kada je to saznala potpuno se promijenila i postala središte svega. Postala je, mogla bih reći, diva serije. Također i njzine svađe sa Skyem. Čini mi se da nije bilo trenutka kada među njima nije bilo napetosti i drame. Čudim se tomu jer u novijim sezonama to nije tako.

Animacija je klasična Nickelodeonova i to je u redu. Živcira me promijena glasova. To je tako čudno! Gledala sam epizode na hrvatskom jeziku, ali i tako su davanje glasova pruzeli oni koji i inače daju glasove crtićima na Nickelodeonu i to je zaista čudno i ne mogu se s time pomiriti. Živcira me i to što si Helia i Flora nikada konkretno ne priznaju ljubav. ,,Očijukaju,, ,ali Flora mu nije rekla da ga voli. Ustvari, druga sezona je toliko skrućena da su ustvari pokazali samo 1/8 svega što se u njoj dogodilo. Prvu su sezonu čak dobro odradili, ali drugu nikako. Nisu niti pokazali onaj otpor Trixa Lordu Darkaru. Kada to kažem, mislim na onaj dio kada se oslobađa Feniks, a Trix se pojave udružene u jednu ličnost. Također su pokazali Mračnu Bloom samo u posljednjih desetak minuta, pri oslobađanju Feniksa.

Međutim, ipak su se ograničili s četiri epizode i prvu sezonu dosta dobro prikazali. Osobito mi se svidio dio kada su Winx bile prisiljene čistiti Alfeu, a sviđa mi se i transformiranje, iako je original puno bolji. Ono što mi uistinu fali u Winxu jest kada su profesori, vještice, ali i vile izgovarali imena onih čarolija na latinskom ili kojem već jeziku. Toga nema od treće sezone, a uistinu je bilo spektakularno. U ovim specijalima takvih čarolija ima i to me poprilično zadovoljilo. Spajanje s Pixieima je lijepo prikazano. Odnošenje vještica (osobito Trixa) prema vilama i Mirti je dosta dobro prikazano. Mirtino ponašanje je divno, a i sviđa mi se što nisu izostavili njezinu pretvorbu u bundevu.

Ako namjeravate, slobodno pogledajte ove epizode. Vrijedne su pogleda svakog Winxera, iako nisu savršene poput originala (ali mislim da to nije niti moguće, ni u kojemu slučaju). Sada slijedi dio posta u kojemu ću subjektivno i dosta skromno opisati svaku od epizoda.

U prvoj epizodi doznajemo tko je Bloom i kako je dospijela u Alfeu. Mislim da je sve dosta dobro prikazano. Doznajemo kako je osnovan Winx Club te tko su Trix, a i prvi put vidimo transformacije svih Winxica. Ono što mi je u prvoj epizodi najviše zasmetalo jest promijena izgleda Stellina prstena Solarie. Mislim da je to, kako sam već prije navela, apsolutno nepotrebno. Uopće nisu prikazali bal na kojemu su Trix začarale vile, a ja smatram da je to porilično važno. Međutim, prikazali su dio u kojemu Winx moraju očistiti cijelu Alfeu, a u pomoć im stižu specijalci. Mislim da su te scene dosta dobro prikazane. Ono što mi je falilo u Winxu jest taj dosta rijetki, ali poseban humor koji se očitava u tim scenama. To i čarolije koje se izazovu izgovaranjem raznih latinskih riječi. Dakle, u tim specijalima Nick nije ukinuo te sitnice koje su Winx činile čarobnim i time sam jako zadovoljna. Prva je epizoda, ako malo razmislim, dosta dobra i dostatna pažnje svakog Winxera. Uistinu je ,,ukroćena,, i sažeta, ali to su tako morali učiniti jer su se ograničili. Tu je Bloom počela čuti Daphne u snovima, a uskoro saznaje da je posvojena i pomoću knjižnice i Faragonde uči o svojoj istinitoj povijesti.

U drugoj epizodi pobliže upoznajemo Mračni Toranj, odnosno, kako ju zovu u ovim serijalima, Oblak Kulu. Nešto što mi je jako zasmetalo, a to sam primijetila i u filmovima i to me jako zbunjuje, jest to što Bloomin planet nazivaju Sparksom, a ne Domino. Ako znate zašto je to tako, molim vas da mi objasnite u komentarima. Da nastavim, upoznajemo se s Mirtinim stavom o vješticama i vilama. Sviđa mi se to što su dosta pažnje i monologa dali Mirti, a znate da mi je ona omiljeni lik. Sada Mirta dolazi do izražaja, zajedno s ostalim vješticama iz svoje škole. Do izražaja dolaze i njezine moći vezane za iluziju, čemu već jako dugo nismo svjedočili. Dakle, Mirta saznaje za plan Trixa (neću ga odati kako ne bih razotkrila radnju) te odluči to priopćiti Bloom. Bloom se do tada već jako zbližila sa Skyem. Ono što su izostavili jest ono kada su u početku Brandon i Sky zamijenili uloge (ispričavam se, ali ne sjećam se zašto su to bili učinili), dakle Sky je od početka bio Sky, a Brandon od početka Brandon. Trix uhvate Mirtu na dijelu i pretvore ju u bundevu (obožavam ovaj dio, iako Mirta nastrada). Winx se pobrinu za Mirtu, a Bloom otkrije tko je Diaspro. Tu se Bloom osramoćena zbog svojeg vladanja vraća na Zemlju s Kikom. Trix ju prate te joj oduzmu moći.

Sada je sve zakomplicirano. Bloom je na Zemlji, oduzete su joj moći, Mirta je bundeva, cijeli je svijet u kaosu. Stella dolazi na Zemlju po Bloom te se one vraćaju u Alfeu, na Magix. Čuvši što se dogodilo, Faragonda je pod velikim stresom. Bloom i Sky su se pomirili. U međuvremen usu Win uspijele maknuti čari s Mirte. Bloom, Stella, Brandon i Sky odlaze do Mračnog Tornja (sjedišta Trixa) uz Knutovu pomoć. Knut je izdao Trix jer su prešle svaku granicu u zlu. Tamo pronalaze Rivena koji je bio na strani Trixa dok ga nisu izdale i strpale u zatvor. Poraze dio Vojske tame. Vještice koje su bile u zatvoru pobjegnu te Griffin pomogne Bloom, Stelli i ostalima da pobjegnu. Dok su ostali otišli kroz portal u Alfeu gdje su sada bili i svi specijalci budući je Crvena fontana opkoljena, Bloom i Sky zadržali su se i otišli na jednom od onih motora koje koriste specijalci. Bloom je Skya u međuvremenu napustila jer je čula Daphne. Vratila je svoju moć te pratila Skya u Alfeu. Tamo su svi zajedno porazili Trix. To je kraj prikaza prve sezone.

Cijelu drugu sezonu utrpali su u jednu epizodu od 45 minuta. Posljednji od Winx specijala predstavlja drugu sezonu. Upoznajemo Aishu/Laylu i Pixie, ali i mističnog profesora Avalona s kojim se Bloom jako zbližila te zbog toga opet upala u svađu sa Skyem. Osim toga, u emisiju ulazi Helia (on je inače moj omiljeni specijalac) i mislim da je nejgovo predstavljanje dosta loše prikazano jer nije uopće sramežljiv kao što je usitinu bio u ranijim sezonama. On i Flora uopće nisu ustvari prohodali. Očijukali su, ali nisu službeno ušli u ljubavnu vezu. Bloom se samo na kraju prikaže kao Mračna Bloom, a to je isto jedan od čimbenika zašto posljednju epizodu ovog serijala smatram najgorom. Užasno je sažeta. Lord Darkar jednostavno ,,pokupi,, Trix iz onog samostana bez stvaranja ikakve štete i one mu se bez pitanja pridruže. Na krjau ih izda, a one bi se trebale pojaviti spojene u jedno vrlo moćno biće, ali to se ne dogodi. Kraj je u redu. Skyeva ljubav vrati Bloom u normalu. Ono što mi je također jako smetalo jest to što su prikazali da je bio samo jedan Kodex, samo jedna Knjiga, a bilo ih je, koliko ja znam, četiri. Kraj je praktičan, kao i u prvoj sezoni, kraj školske godine, Bloom mašta o svojim pravim roditeljima i svi su zadovoljni jer su zajedno i dijele te čarobne trenutke.

Dakle, smatram da vrijedi pogdledati ove specijale, ali nikako se n mogu mjeriti s originalima, čak niti uspoređivati, možda prikaz prve sezone, ali druge nikako. Ja sam najsažetije moguće opisala ove epizode, a ako želite znati kakvi su oni malo preciznije i ako sami želite procijeniti njihovu kvalitetu, sve sam epizode postavila gore i to na hrvatskom kako biste se i vi mogli podsjetiti na starije sezone, iako su dosta ,,uske,,. Nadam se da ste si danas uzeli malo vremena za razmišljanje o Winxu i o tome što vam predstavlja i zašto ga toliko cijenite i volite, jer ipak je danas trinaest godina od kad je Winx nastao, odnosno na današnji dan u 2004. godini na talijanskoj je televiziji osvanula prva epizoda winxa, a svi znamo da je do sada Winx jako evoluirao, pa makar neke od evolucija i ne bile baš bajne, svjedno je to Winx i ja ga, a nadam se i vi, još uvijek volim cijelim svojim srcem. Neću previše trabunajti, budući sam sve već navela u uvodu, samo ću još reći da u komentare napišete svojem išljenje o ovim specijalnim epizodama te slobodno podijelite svoje iskustvo vezano za Winx te što Winx za vas predstavlja. Pisat ću vam, nadam se, uskoro. Pozdrav, moji voljeni Winxeri!

Autor: Arijana

Blog: Book of winx

Naziv članka: Winx Nickelodeon specials review

Članak napisan: 23. siječnja 2017.

Članak objavljen: 28. siječnja 2017.

Instagram: Book_of_Winx

Instagram (osobni): Goth_Fairy_

adventureworld @ 11:19 |Komentiraj | Komentari: 9 | Prikaži komentare
Arhiva
« » stu 2017
  • p
  • u
  • s
  • č
  • p
  • s
  • n
  •
  •
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
Cursor
  • cursor
    Green Frog Umbrella
Mirta, moj omiljeni lik iz Winxa
Anketa
Vjerujete li u vile?

O blogu
30. studenog 2012. ovaj mi je blog darovala bivša blogerica imena Nejra.
Prvotno se zvao Adventure world, a ja ga preimenovah u Winx Club Teen Girls. Taj naziv prestao je odgovarati mojoj osobnosti, stoga se sada zove Book of Winx jer to ime obuhvaća dvije stvari o kojima ovisi moja sreća: knjige, odnosno priče, i Winx.
Za neke, Winx je beznačajan crtić. Meni Winx znači sve. To su moje najbolje prijateljice i uzori. Sve što sam postigla u životu na neki način dugujem Winxu. Vodile su me i pokazale mi kako da se razvijem intelektualno, a pomogle su mi ući u svijet mašte, u kojem sam igrom slučaja i ostala. Ovaj blog posvećujem pretežno tim divnim vilama, ali ovdje ćete naći i neke donekle intimne ispovjedi u postovima, rasprave o knjigama i slično.
Uživajte!
Index.hr
Nema zapisa.